Hogyan értesülhetek a legújabb éttermekről és a legfrissebb kedvezményekről?
Iratkozz fel Ínycsiklandó magazinunkra a regisztráció során, vagy a weboldal alján lévő űrlap kitöltésével, és mi elküldjük a legújabb éttermeket és a legfrissebb kedvezményeket e-mail címedre. A magazinról bármikor leiratkozhatsz.
Miért szükséges regisztrálni?
Ahhoz, hogy megrendelésedet rögzítsük és továbbíthassuk az étteremnek, néhány adatodat regisztrálnunk kell: az ételrendelés leadásához elengedhetetlen a pontos szállítási cím, a visszahívható telefonszám illetve az e-mail címed, melyre a rendelésről küldünk visszaigazoló levelet.
Hogyan tudok regisztrálni?
A www.etelbroker.hu weboldal jobb felső sarkán található „regisztráció” gombra kattintva az adatok kitöltésével tudsz regisztrálni. Sikeres regisztrációt követően több szállítási címet is meg tudsz adni.
Elfelejtettem a jelszavamat. Mi a teendőm?
A www.etelbroker.hu weboldalon a belépés gombra kattintva kérhetsz jelszó emlékeztetőt. Új jelszavad néhány percen belül a regisztrációkor megadott e-mail címre fog megérkezni. Belépést követően az adataim menüpontra kattintva kérjük, változtasd meg a jelszavad.
Hogyan tudom módosítani a regisztrációkor megadott adataimat?
A www.etelbroker.hu weboldalon, belépést követően a jobb felső sarokban lévő „Adataim” menüpontra kattintva tudod módosítani a korábban megadott adataidat.
Hogyan tudok a regisztrációkor eltérő címre rendelést leadni?
Belépést követően a főoldalon a + Új szállítási címre kattintva tudsz új címet megadni.
Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl. utcafronti bejárat)
Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni, az utolsó mezőben hagytunk erre helyet.
Hogyan tudok rendelni?
Regisztrációt/belépést követően megjelenítettjük azokat az éttermeket, melyek a megadott címedre szállítanak. Válaszd ki a számodra szimpatikus éttermet, majd kattints az Ételek gombra. Válaszd ki az étlapról, hogy mit ennél szívesen, majd a Kosárba gombra kattintva helyezd a kosárba az ételt.
Meggondoltam magam. Hogyan tudom törölni a vásárlói kosárba tett árukat?
A kosárból a – jel használatával tudod törölni az ételeket.
Mikor és hogyan tudok fizetni?
A megrendelés során lehetőséged van kiválasztani a fizetési módot: Fizethetsz az étel kiszállításakor közvetlenül a futárnak készpénzben, vagy a megrendelés során online felületünkön bankkártyával illetve SZÉP kártyád (OTP, MKB, K&H) vendéglátás zsebéből. Bankkártyás illetve SZÉP kártyás fizetés esetén is kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz weboldalukon. A kiválasztott étel megrendelése után rendszünk automatikusan átirányít a Bank fizető felületére, ahol a Bank általt használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz. Csupán annyi a dolgod, hogy a bank szerverén megjelenő fizetési felületre beírod kártyád számát, a kártyára írt nevet (OTP SimplePay és OTP SZÉP esetén), a kártyabirtokos jelszavát (K&H SZÉP esetén), a kártya lejárati dátumát és ellenőrző számát (CVC).
Sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsátanak ki a bankok, melyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni.
Sikertelen tranzakció esetén a Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Sikertelen tranzakció esetén rendszerünk visszairányít a rendelés véglegesítése oldalra, ahol új fizetési módot tudsz választani.
Kérhetek-e számlát, ha SZÉP kártyával fizetek?
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg- ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.
Nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a rendelésemről. Mi a teendőm?
Előfordulhat, hogy levelünk a spam vagy a levélszemét mappába került, kérjük, ellenőrizd itt is! Amennyiben egyik levelezési mappában sem találod levelünk, megrendelésed részleteit megtekintheted a www.etelbroker.hu oldalon belépve a Rendeléseim menüpont alatt.
Biztos, hogy minden esetben továbbítjátok a rendelésem az étteremhez?
Igen! Rendszerünk minden egyes rendelést továbbít a kiválasztott étterem felé. A „Rendeléseim” menüpontban vissza tudod keresni a feladott rendeléseidet, illetve a megadott e-mail címedre egy visszaigazoló üzenetet is küldünk. Ha az étterem az átküldött rendelést mégsem veszi át, ezt rendszerünk érzékeli, és ügyfélszolgálatunk Téged néhány percen belül értesít.
Meggondoltam magam, nem kérem a megrendelt ételt. Hogyan tudom lemondani?
A rendelés csak akkor mondható le, ha a rendelés feladása után 5 percen belül jelzed ezt ügyfélszolgálatunknak.
Sikerült-e feladnom a rendelést?
A rendelés feladásáról minden kétséget kizáróan a www.etelbroker.hu oldalra belépve a rendeléseim menüpont alatt győződhetsz meg.
Mikor kapom meg a rendelést?
A megrendelt ételt leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet az étterem nyitásától vagy a rendelés feladásától érdemes számítani.
Késik a kiszállítás. Kihez fordulhatok?
Kérjük, a kiírt szállítási időt 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Rossz időjárási viszonyok esetén a 10-20 perces késés a forgalom miatt természetes. Ennél jelentősebb késés esetén a házhoz szállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ettől függetlenül, ha megkeresed ügyfélszolgálatunkat, akkor rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed!
Kinek küldhetem el észrevételeimet, megjegyzéseimet, hol jelezhetem problémámat? Észrevételeidet, kérdéseidet az alábbi e-mail címre várjuk: info@etelbrokert.hu Munkatársaink rövid időn belül válaszolnak a feltett kérdésedre, és igyekeznek a felvetődött problémát mielőbb megoldani.
Problémám akadt. Hol tudok reklamálni, panaszt tenni?
Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Panaszodat e-mail-ben várjuk az info@etelbroker.hu e-mail címen. Amennyiben problémád azonnali megoldást igényel, vedd fel a kapcsolatot a házhozszállító partnerünkkel, vagy keress minket ügyfélszolgálati telefonunkon.
Törölni szeretném a profilomat
Profilod törlését az info@etelbroker.hu e-mail címen kérheted. A kérelmet 24 órán belül feldolgozzuk, a végleges törlés pedig 8 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben Ínycsiklandó magazinunkról szeretnél leiratkozni, a levél alján található leiratkozom gombra kattintva teheted meg.
Nem szállít hozzám senki?
Ha ismersz olyan házhoz szállító éttermet, vagy más szolgáltatást, amelyet nem találtál meg weboldalunkon, akkor juttasd el hozzánk elérhetőségét, hogy megkereshessük őt üzleti ajánlatunkkal. Köszönjük! Amennyiben a szolgáltatás lakóhelyeden is elérhetővé válik, úgy értesítünk erről a fejleményről!